Perşembe, Ocak 22, 2015


Bu rap sözleri aslında kendini rapçi sanan bebelere gelsin ve üstadlara saygım sonsuzdur.



Opening;
Ayhan Gazi Gülcü Sahte Cümle Mühendisi
Aptal görünüp zekice davranma.
Yemezler güzelim, yemezler.
Rap başlasın.

Verse 1 (RAP);
Her yerden gelen bir insan var,
Ama hepsi aynı yere gider.
Neden bu dünya adice değil ki,
Sorma bana bunun cevabını kimse bilemez (asla).

Sonradan görenler geldi oturdu,
Sakinleşti sonra sinirini yatıştırdı,
Ama sonradan planlanmış bomba gibi,
Ağzından tüm kötü sözler boşalıverir.

Ve ben bunaldım, kaçacak delikler aradım.
Ama bulamadım ki, resmen kâbus gibiydi,
Neredeyse aynalar hep aynı yerden üzerime geldi (korku saldırdı)
Ama iyiyim, kendime hâkim olup devraldım.

Ya sonrası, ne malumsa hayat işte?
Biri gelir, ötekisi gider başkası onu kıskanır.
Kıskançtan patla, (pat, pat, pat) ya da vaz geç.
Yo, seni bırakmam ben, istediğimi daha alamadım. (Devam)

Otur, şimdi tüm bildiğin alfabeleri say.
Sayamadın de mi, çoklu dil bilme hastalığı.
Şimdi beyin krizi geçirdin ve kızardın,
Ama ona deli değil buna gevezelik derim. (ben)

Kalk ayağa, geveze şimdi tüm geçmişini anlat,
Susma, çünkü sustukça beynin tembelleşecek.
Aklın yavaş çalışacak ya da susup kuruyacaksın.
Ya sonrasını diyemediler ve ölürler. (hiyhiyyahahay!)

NAKARAT 2X
İlham perilerime selam eyle,
Kontrolsüz beyinlere haram eyle,
Yok ne derseler ki gördükleri mide bulandırıcı? (eught)
Ya da sen de sahte cümle mühendisi misin? (evet evet sen osun)

Verse 2 (RAP)
Fake Mr. Brain geldi oturdu yanıma,
Anlat dedi bana, fakat o benim dili anlayamadı. (gerzek)
Ben de ona dedim ki, sen nasıl bir beyinsin?
Beyinsizler inşaat yapabiliyor dedi ve sustum (kapak yedirdi)

Ben de onlara şöyle bağırdım;
Hayatında her şeyin kalıcı olduğunu düşün ve kudur,
Zekisin ama aklını kullanmamakla kararlısın ve delir,
Sakın ha ben herkese benzemem cümle basarsam,
Ayhan, delirdi desinler ama asıl cümle mühendisiniz kim lan? (lan lan lan)

Oradaki ayyaş bana şöyle seslenir;
Hey oradaki tembel genç, hayatı neden seviyorsun?
O sizi gerçekten sevdi mi ki ona alışıyorsunuz!?
Tuzaklarını bir bilsen, nereye kaçacaksın? (ha!)
Söyle bakalım, gerçek dostun kim? (söyle bana.)

Benim gerçek dostum ALLAH (C.C.).
Dinim islam, kitabım Kuran-ı Kerim.
Peygamberim, Hz. Muhammed (S.A.V.)
Dedim ve hepsi orada susup ağladılar.

(Devam)

Şimdi asıl düşmanınızın kim olduğunu zannedersiniz?
Ama o şu an hayatınızı yöneten adi bir primci! (ŞEYTAN!, ŞEYTAN!)
Sen şimdi asıl pes ettirici ve tembelleştirici, (GEREKSİZ DERSLER!)
Alın size hayatınızdan 5 dakikanızı çaldım. (ÇAL KEKE ÇAL ÇAL!)

Kötüler gece gelir der ki;
Zamanını neden boşa harcamıyorsun? (KALK BİLGİSAYARA GEÇ!)
Ita, Fight No Go Moji (Hayır, kişiliğim için savaş).
Sana diyorum ki, kalk acı çekenlere göz yum (GERÇEKLERİ BİLME!)
Sen bana gölge verebilirsin ama ben acı gerçeklerin hepsini biliyorum. (Biliyorum!)

(Neden, Neden?)

NAKARAT 4X;
Yollar yordam, hayatlardan boş ne varsa geriye sar?
Zaman boşa geçti de mi, tekrarla ama öyle bir şansın yok!
Ya da bedene acı çektir, belki zevk alırsın!
Beyin mi o da ne, boş bi'tahta!

Ending;
Tahtaaaaaaaaaaaaaaaa! (2X)
2015
by Ayhan.
Dottu. (Nokta!) (3X)

0 yorum:

Yorum Gönder