Perşembe, Şubat 05, 2015

OpenVOLT Story Bölüm 2: O Bayan Hastalandı


OpenVOLT Story, her ay ayrı bir macera bölümü yayınlanacaktır, hem burada, hem Ichinose Studios (İngilizce sürüm) ve hem de Wattpad'da yer alacaktır. Okumak için konuya tıklayınız.


Özet;
Kamikaze Aimi-Airi: Ichinose Yasuji'nin eskiden kendi elleri ile yazdığı günlüğünü bulunduğu söylemiştik. Defteri açınca günlük olduğunu anlamıştık fakat onu okuması için baş başa bıraktık. Umarız ki, okurken duygu seline kapılmaz ama asıl korktuğum şey içindeki korkunç gücü aşağıya çıkarsa kontrol edemediği için Watashimoru ilinin başı belada demektedir.

10 Ocak 2015 - 20:00

Ichinose Garage;
Ichinose Yasuji (Ben): Demek ki prenses ailemi o zaman öldürdün ha. Seni ortadan kaldıracağım ama sonrasında ne oldu acaba? Okuyalım...

Ichinose Chokichi's Mansion - 03 Ocak 2002

Saat 05: Annemi ve babamı kaybedince durmadan sabaha kadar ağladım, dünkü akşam olayları sanırım hiç bir zaman unutmayacağım. Bir gün o prenses bozuntusunu ortadan kaldıracağıma yemin ettim. Anneme ve babama zarar vermek neymiş öğrensin.

ICHINOSE SPACE (SPACE MANSION)

O sırada Space Mansion'da şenlik var, tüm kötü insanlar orada.

Ichinose Space: Ichinose bozuntularını ortadan kaldırdık (hahahaha).
Ichinose Hochi: Hahahahaha, hadi şerefe kaldırmaya.
Ichinose Space: İşimiz bitti artık, o aileden kimse kalmadı. (hahaha).
Hoshi Toge: Keyfinizi bozmak istemem ama o operasyon sırasında, çocuğu gördüm. O çocuğu ne yapalım?
Ichinose Space: Ichinose Yasuji 8 yaşında, şuan başa belâ değil. Onla sonra ilgileniriz.

Ichinose Chokichi's Mansion - 03 Ocak 2002
Saat 07: Bir gün annem bana oğlum ne olursa olsun okula gideceksin. Bizler ölsek bile hayat devam ediyor, sen ise başının çaresine bakmalısın, sakın kimseyle kavga etmemelisin. Aksi halde okuldan kovulursun, o zaman ne yapacaksın? O gün ben bir şey diyemedim, sanırım şimdi annemi daha iyi anlıyorum. Tek çare, acımı içime atıp yürüyerek okula gittim.

Watashimaru Holding School
Saat 09: Olaydan habersiz arkadaşlarıma bir şey söylemeden, zorla gülmeye çalıştım. Nafile, ne kadar zorlarsam o kadar acı çekiyordum. İlk derste neredeyse ağlayacaktım ama yapacak bir şey yoktu, elimden geldiğince bir şekilde yaşamaya çalışacağım.

O sırada teneffüs zili çalar, yan sınıftaki arkadaşım halimi, görür ve yanıma gelir.

Shishi Kasai: Olaylar neden istediğini gitmiyor, zengin çocuğu?
Ichinose Yasuji: Sen yaşarken öldün mü Kasai-chan?
Shishi Kasai: Zavallı, laf sokmada zayıflamışsın.
Ichinose Yasuji: Sen bu olayı nereden öğrendin?
Shishi Kasai: Sabahki saat 04:30'daki haberden öğrendim. O yüzden sakın beni atlatmaya çalışma.
Kasai'ya sert karnına yumruk atmaya çalıştım fakat o savurdu.
Shishi Kasai: Aileni ortadan kaldıran kişi keşke senide ortadan kaldırsaymış baka. (TR: Aptal)
Yine bu sefer sert şekilde kafa atmaya çalıştım, bu sefer Kasai bana ayağıyla karnıma yumruk attı 45 metre savuruldum. Sonra ben kaçmaya çalıştım ama solumdan eliyle yitti olduğu gibi yere yapıştım. Ben soldan vurmaya çalıştım, yine karşılık verdi. Bu sefer, uçan tekme vurmaya çalıştım fakat Kasai'de bana yumruk vurarak sertçe dönerek yere ağız üstü çakıldım. Kasai kaldırdı ve;
Shishi Kasai: Uçan tekme öyle değil Yasuji, böyle atılır.
Çok hızlı şekilde yan dönerek uçan tekme attı ve çok hızlı şekilde yan şekilde yere savuruldum. Sonra orada bayılmışım. Okul müdürü olayları gördü. Odasına beni ve Kasai'yi çağırdı.

Watashimoru The Disciplinary Committee

Saat 10.30

Mustafa Yıldız: Yasuji yavrum, uyandın mı?
Mustafa Yıldız: Çocuklar derdiniz ne?
Ichinose Yasuji (Ben): Annemi ve babamı kaybettim öğretmenim.
Shishi Kasai: Hahaha, azıcık dayağı yiyince adama benzemiş.
Mustafa Yıldız: Kasai, yavrum senin derdin ne?
Shishi Kasai: Baka, boy. (Aptal çocuk).
Mustafa Yıldız: Kasai oğlum, yarın velini çağır.
O sırada ailemin öldüğünü anlamaması için oradan kaçtım. Fakat o halde beni bir arkadaşım görür ve yanıma gelir ama orada hiç konuşmadan yanından geçtim. Okul müdürü bana;
Mustafa Yıldız: Okuldan kovuldun.
Ichinose Yasuji: Kasai, sen bittin.

Saat 12: Okuldan kovuldum eve gelirken "AĞABEYİMİ BULUN" diye söylenen kızda nefes alırken zorlandığını gördüm. Kıyamadım hemen eve aldım, evde sıcak olunca garibim tepkisiz kaldı, hala nefes alırken zorlanıyor ve ağlıyordu. Çaresizce ne yapacağımı bilemedim, aklıma kimsede gelmiyordu, o sırada bir abla evdeki ağlasma sesini duyar ve içeri girer. Kızın iyiyce hastalandığını anladı,

Abla: Hemen hastaneye götürelim
Ichinose Yasuji: Olmaz, onu burada iyileştirir misin?
Abla: Ben doktor değilim ama tedavi edebildiğim söyleniyor. Tabii ben de inanmıyorum.
Ichinose Yasuji: O bayan hastalandı abla, ben ne yapacağım?
Abla: Kapıya vuran var.

O sırada kapıya bir yaşlı teyze dayanır ve içeri girer. Ortamdan pek hoşlanmadı.
Teyze: Evladım, dünden beri neden ağlıyorsun?
Abla: Onu bırakta kızın ateşi çok yüksek.
Teyze: Onu yıka, mutlaka düşer.
Abla: Mantıklı Teyze. Banyo nerede çocuk?
Ben: Benim adım Yasuji, banyo solda. (Bağırarak!)
Teyze: Sakin ol evladım!

O bayan'ı yıkayınca ateşi sakinledi ve uyudu. Ben ise çaresizce ona bakmak zorundaydım. Fakat, istediğim gibi hayat olmayacaktı, zengin bir ailenin çocuğuyum fakat ailedeki herkes ölünde ben ve o bayanla evi koruyacağız ve kollayacağız.

SON!

0 yorum:

Yorum Gönder